Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Петрівська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 22549761) був реорганізований і увійшов до складу Глобинської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

Заява про визначення обсягу СЕО під час розробки містобудівної документації “Генеральний план села Турбаї Глобинського району Полтавської області”

Заява про визначення обсягу СЕО під час розробки містобудівної документації “Генеральний план села Турбаї Глобинського району Полтавської  області”

1) замовник: Петрівська сільська рада, вул. Централь на 37, с.Петрівка Глобинського району Полтавської області;

2) вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування:

     - вид документації – містобудівна документація “Генеральний план села Турбаї Глобинського району Полтавської  області”, розроблений згідно з завданням на проектування замовника – Петрівської сільської ради та на підставі рішення Петрівської сільської ради Полтавської області «Про розроблення генерального плану села Турбаї Глобинського району Полтавської області» від 29.03.2018р. (17 сесія 07 скликання), відповідно до завдання на проектування Петрівської сільської ради (договір №07-18П). Виконавець – ФОП КіріченкоА.А.

Генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту.

 

- цілі документа:

-  проведення аналіз сучасного стану забудови населеного пункту, соціально-економічної ситуації;

- розгляд перспективи розвитку села: визначення територій для розвитку житлового будівництва, промисловості;

- визначення пріоритетних напрямків розвитку села, його перспективної планувальної структури та функціонального зонування;

- визначення перспективної чисельності населення, об'ємів та структури нового будівництва;

- визначення загального стану довкілля, факторів, що його формують, надання містобудівних пропозицій щодо поліпшення санітарно-гігієнічного та екологічного стану, щодо вдосконалення транспортної та інженерної інфраструктури;

- визначення територій, що мають певні обмеження при їх використанні (природоохоронні, санітарно-гігієнічні, інженерно-будівельні та інші).

- уточнення планувальної структури, функціонального призначення та параметрів забудови населеного пункту;

- встановлення на відповідній території режиму використання та забудови земель, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність;

- координація на відповідній території діяльності суб'єктів містобудування щодо комплексної забудови населених пунктів;

- надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок.

Метою стратегічної екологічної оцінки є сприяння сталому розвитку шляхом забезпечення охорони довкілля, безпеки життєдіяльності населення та охорони його здоров’я, інтегрування екологічних вимог під час розроблення та затвердження документів державного планування.

Стратегічна екологічна оцінка здійснюється на основі принципів законності та об’єктивності, гласності, участі громадськості, наукової обґрунтованості, збалансованості інтересів, комплексності, запобігання екологічній шкоді, довгострокового прогнозування, достовірності та повноти інформації у проекті документа, міжнародного екологічного співробітництва.

Згідно ст. 17 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” Генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.

При розробленні генерального плану враховуються:

Закон України «Про Генеральну схему планування території України» від 7.02.02. р., № 3059-ІІІ;

- Закон України «Про державне прогнозування та розробку програм економічного та соціального розвитку України» від 23.03.2000 р. № 1602;

- Закон України «Про основи містобудування»;

- Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»;

- Закону «Про місцеве самоврядування в Україні»;

-Закон України «Про Концепцію сталого розвитку населених пунктів» від 28.12.1998 р. № 2349;

-Закон України «Про охорону навколишнього середовища» від 25.06.1991 р. № 1264-XII;

Містобудівна документація:

1. Схема районной планировки Глобинского сельского административного района Полтавской области» виконаний «Государственным проектным институтом по планировки застройки Харьковпроект» в 1988р., термін дії якої був продовжений згідно розпорядження голови Глобинської РДА від 26.02.2016р;

2. «Проект планировки и застройки с. Турбаи, Глобинского района, Полтавской области», який був розроблений Полтавским филиалом Украинским межколхозным объединением по строительсиву Республиканский проектно-изыскательский институт «УКРКОЛХОЗПРОЕКТ»;

3. Топооснова, виконана у 2018році ФОП Кіріченко А.А.;

У якості вихідних даних для розробки проекту генерального плану використовувались:

-      дані Петрівської сільської ради щодо розвитку господарського комплексу села, наявності житлового фонду, установ та підприємств обслуговування, розвитку інженерно-транспортної інфраструктури і т. д;

-      пропозиції органів самоврядування та окремих служб щодо соціально-економічного та територіального розвитку населеного пункту;

Інформація даних земельного кадастру, вихідні дані Петрівської сільської ради щодо планів та програм соціально-економічного розвитку регіону; щодо наявної містобудівної документації території населеного пункту; щодо наявності (відсутності) на території населеного пункту об'єктів історико-культурної спадщини, джерел забруднення навколишнього середовища, територій за складними інженерними умовами; екологічного та санітарно-гігієнічного стану території

 

3) якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів):

В роботі “Генеральний план села Турбаї Глобинського району Полтавської області” проведено аналіз сучасного стану забудови населеного пункту, соціально-економічної ситуації; визначаються пріоритетні напрямки розвитку села, його перспективна планувальна структура та функціональне зонування, рішення щодо вдосконалення транспортної та інженерної інфраструктури; визначаються території, що мають певні обмеження при їх використанні (природоохоронні, санітарно-гігієнічні, інженерно-будівельні та інші); визначення нових ділянок для залучення інвестицій до сільської ради.

У генерального плану розробляється план зонування території, яким визначаються:

- принципи планувально-просторової організації забудови; 

- функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї, чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами, державними стандартами та правилами;

- містобудівні умови та обмеження; 

- черговість та обсяги інженерної підготовки території; 

- систему інженерних мереж; 

- порядок організації транспортного та пішохідного руху; 

- порядок комплексного благоустрою та озеленення.

 

Обсяг СЕО визначається переліком основних екологічних проблем, наявних в населеному пункті.

Генеральним планом проаналізовано існуючий стан території та визначено, що в населеному пункті немає видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів) першої категорії згідно частини 2 статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”.

Площа населеного пункту згідно матеріалів перерозподілу земель складає 170,3 га, межа погоджена Петрівською сільською радою та відділом Держгеокадастру у Глобинському районі.

Переважний вид забудови села – індивідуальна садибна забудова. В селі нараховується 75 індивідуальних садиб; чисельність населення станом на 01.01.18року складає 125 осіб. Сельбищна територія представлена індивідуальною житловою забудовою вздовж основних вулиць села. Територія представлена жилими дворами (площею в середньому 0,12га та ділянками городів (землі с/г призначення). На сельбищній території розміщений громадський центр села, забудований будівлею початкової школи (не діюча), будинком культури, ФАПом, церквою, музеєм, магазином продовольчих та непродовольчих товарів (не діючий).

Територія населеного пункту має пересічний рельєф з рівнинними масивами, існує житлова забудова на крутому рельєфі. Виробничі території представлені молочно-товарною фермою ТОВ «Глобинський м'ясо-молочний комплекс» та господарським двором ПАФ «Петрівка». На території населеного пункту функціонує сільськогосподарське підприємство ТОВ «Глобинський м'ясо-молочний комплекс», (Вид діяльності - код КВЕД 01.41 Розведення великої рогатої худоби молочних порід). Дане підприємство розташоване по вул. Гагаріна. Відповідно до «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів» затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19 червня 1996р. №173, підприємство належить сільськогосподарських підприємств тваринницьких великої рогатої худоби та поділяється на два підвиди:

державні та колективні підприємства по вирощуванню відгодівельного та ремонтного молодняка з поголів'ям до 1000 голів (за даними анкетувань підприємств поголів’я молодняка становить 300 голів) (санітарно-захисна зона становить 200м);

та ферми молочного та м'ясного напрямку в державних та колективних підприємствах з поголів'ям корів до 400 голів (за даними анкетувань підприємств поголів’я становить 300 голів) (санітарно-захисна зона становить 200м). Вцілому по сільській раді на підприємстві задіяно 35 працівників.

та ПАФ «Петрівка», господарський двір якого використовується, як бригадний двір для зберігання сільськогосподарської техніки та інвентарю (відповідно до Додатку №10 «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів» затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19 червня 1996р. №173, санітарно-захисна зона 100м).

Господарський двір ПАФ «Петрівка» використовується, як бригадний двір для зберігання сільськогосподарської техніки та інвентарю.

Інженерне забезпечення села представлене наступними мережами: газопостачання, електропостачання, мережа радіомовлення та зв’язку, господарсько-питного водопроводу, побутової каналізації (на території с/г підприємства).

Водопостачанням забезпечені вул. Козацька, вул. Гагаріна і частково вул. Турбаївського Повстання та пров. Шевченка (житлові будинки та об’єкти громадського призначення, а саме: будинок культури, ФАП, музей, магазин продовольчих та непродовольчих товарів) та господарські двори, від свердловини та водонапірної башти, розташованих на одному з них.

Мережі централізованої каналізації присутні на території ТОВ «НВП «Глобинського м’ясомолочного комплексу»». В населеному пункті мережі каналізації відсутні, водовідведення відбувається на місцеві очисні споруди (вигріби). Дощова каналізація в селі відсутня. Централізовані мережі теплопостачання відсутні.

Мережами газопостачання забезпечені майже всі будівлі населеного пункту та с/г підприємства, об’єкти громадського призначення. До села з південного боку  підходять мережі газопроводу високого тиску до ШРП, розміщеного по вул. Козацька, від якого газопроводом середнього тиску відбувається газопостачання села. Загальна довжина мережі 2,38 км.

В західній стороні населеного пункту проходять мережі ЛЕП 10 кВт, що частково знаходяться в межах населеного пункту та створюють планувальні обмеження для забудови села, що підходять до КТП №3320 (розташований на вул. Козацькій), КТП №3344 (в північній частині села) та КТП (розташований на території ТОВ «НВП «Глобинський м’ясомолочний комплекс»»), від яких відбувається електропостачання населеного пункту за допомогою повітряного та підземного електрокабелю 04 кВ. Загальна протяжність мереж електропостачання – 2,62 км.

Також селом проходять телефонні інженерні мережі і інженерні мережі радіозв’язку (загальна протяжність мереж 1 км, кількість АТС – 1).

Транспортний зв’язок населеного пункту з районним центром, іншими населеними пунктами району, області здійснюється автомобільними дорогами місцевого значення. Залізничного транспорту в с. Турбаї немає, найближча ст. «Глобино» на відстані біля 40 км.

Маршрут рейсового автобуса відсутній. Загальна протяжність вулиць та доріг з твердим покриттям – 3,18 км, без твердого покриття – 8,1 км.

Найближчими населеними пунктами є: з північної сторони с. Романівка на відстані 5,2 км, з південно-східної сторони– с. Майданівка (5,5 км), з західної сторони розташоване с. Петрівка на відстані 5,00 км.

Населення станом на 01.01.2018 року складає 125 осіб (з них дітей – 7 особи, дітей дошкільного віку – 2 осіб; пенсіонерів – 42, з них мають пенсій за інвалідністю – 5, за віком – 37). Кількість безробітних – 9. Кількість працездатного населення – 76 осіб. Працюючих пенсіонерів – 2.

Виробничі території розміщені в західній частині села та представлені господарськими дворами ТОВ «Глобинський м’ясомолочний комплекс», та ПАФ «Петрівка».

Об'єкти обслуговування села Турбаї сконцентровані у центральній частині населеного пункту. На сельбищній території розташований громадський центр, забудований будівлею початкової школи, що на сьогоднішній день не функціонує, будинком культури, магазином продовольчих та непродовольчих товарів, музеєм, церквою, ФАПом.

В центрі села розміщений ФАП (кількість працівників – 1 особа). Дільнична лікарня розташована в м. Глобине. Лікарня зі стаціонаром, заклади соціального захисту населення знаходяться також в м. Глобине.

В будівлі музею розташована каплиця, постійних працівників немає, служіння проводить батюшка церкви, що знаходиться в с.Петрівка.

В громадському центрі також розташований магазин продовольчих та непродовольчих товарів.

Пожежне депо, що обслуговує Глобинський район, населений пункт розташоване на території м. Глобине на відстані близько 30  км автомобільним шляхом до центру населеного пункту  (з розрахунку швидкості автомобіля 30 км/год, доступність у хвилинах становить 60 хв).

В селі функціонує кладовище, розміщене в центральній частині села площею 0,88 га, частина якого вже заповнена, вільного місця 0,6га. В 300–метровій санітарно-захисній зоні кладовища розташовано 15 житлових будинків, 2,35 га житлової території.

Проектним планом передбачається збільшення чисельності населення, зміна меж населеного пункту не передбачається. Оскільки планувальна структура населеного пункту вже сформована та вся територія села забудована, нові житлові масиви передбачається розмістити на вільних ділянках. Територія населеного пункту має рівнинний рельєф, але є заболочені території, під час будівництва обов'язково виконувати всі необхідні дослідження щодо складу та типів ґрунтів. Даних щодо підземних вод та їх якості немає.

Проектна кількість населення складає 45 осіб. Загальна розрахункова кількість населення – 170 осіб.

Молочно-товарна ферма має намір до розширення в частині збільшення поголів’я, санітарно-захисна зона становитиме – 300 – для будівель, споруд та території для утримання худоби, 500м - від очисних споруд, за ДСанП173-96 - ділянки компостування твердих покидьків та нечистот населених місць; прийнята максимальна санітарно-захисна зона як для очисних споруд найбільшої потужності) .

Проектом передбачається будівництво дитячого навчального закладу, об’єднаного з початковою школою, культурно-розважального центру, спортивного залу та стадіону, пождепо, розміщення територій кладовища, очисних споруд.

В селі функціонує кладовище, розміщене в центральній частині села площею 0,88 га. В 300–метровій санітарно-захисній зоні кладовища розташовано 15 житлових будинків, 2,35 га житлової території. Кладовище передбачається до закриття, нове кладовище пропонується розмістити за межею села в східній частині на відстані 300м від найближчої житлової забудови.

Проектом передбачається будівництво дитячого дошкільного закладу з початковою школою, туристичний центр, спортивний зал зі спортивним майданчиком, пожежне депо, кладовище за межами села зі східного боку, територію очисних споруд для мереж каналізації.

Об`єктів спеціального призначення на території села немає.

Ландшафтно-рекреаційні території розміщені розгалужено населеним пунктом та створюють єдину зелену зону села. Природно-заповідного фонду немає.

Даних  щодо залягання корисних копалин на території планування немає, територія не забруднена радіоактивними речовинами. За екологічними чинниками територія знаходиться у сприятливому середовищі, яке забезпечується відсутністю джерел забруднення та наявністю зелених насаджень. Даних щодо санітарно-гігієнічного та гідрологічного стану водойми немає, території навколо водойми частково зарослі болотною рослинністю, чагарниками. Уточнених даних щодо складу та якості ґрунтів немає. Даних щодо складу та якості води немає. Видів діяльності та об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку на території села немає. Хімічно небезпечних об’єктів на території села немає. Хімічно небезпечні об’єкти, точкові хімічно небезпечні об’єкти, розташовані за межами села, до зони впливу яких може потрапляти населений пункт, відсутні.

На території села існують території, використання яких обмежене: складними геологічними умовами (заболочені території); прибережною захисною смугою водойм; розташуванням територій в зоні впливу виробничих об’єктів із санітарно-захисними зонами, в межах яких заборонено будівництво житлової та громадської забудови; землі, розміщені під високовольтними лініями електропередач, використання яких обмежене.

 

У складі генерального плану розробляється план зонування території, яким визначено планувальні обмеження, переважні та супутні види використання земельних ділянок.

 

4) ймовірні наслідки: 

 Розташування об’єктів, передбачених генеральним планом, не стосуються:

- сільського господарства (лише в частині розміщення на території села сільськогосподарського підприємства тваринницького ТОВ “Глобинський м’ясомолочний комплекс” з поголів’ям ВРХ 800 голів, тобто до 1000);

- лісового господарства;

- рибного господарства;

- енергетики;

- промисловості;

- транспорту;

- поводження з відходами;

- використання водних ресурсів;

- охорони довкілля;

- телекомунікацій;

- туризму;

- містобудування або землеустрою (схеми) та виконання яких передбачатиме реалізацію видів діяльності (або які містять види діяльності та об’єкти), щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля - на території села немає об’єктів, які містять види діяльності та об’єкти, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля. Об’єктів, що становлять підвищену на території населеного пункту немає;

- об’єктів природно-заповідного фонду, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, або які вимагають оцінки, зважаючі на ймовірні наслідки для територій та об’єктів природно-заповідного фонду та екологічної мережі (далі – території з природоохоронним статусом), крім тих, що стосуються створення або розширення територій та об’єктів природно-заповідного фонду - на території села немає ПЗФ.

Розташування об’єктів, передбачених генеральним планом, стосуються:

- сільського господарства – реконструкція молочно-товарної ферми ТОВ НВП “Глобинський м’ясо-молочний комплекс”, потужності виробництва: 200 голів молодняка та 600 голів великої рогатої худоби. Вид діяльності - код КВЕД 01.41 Розведення великої рогатої худоби молочних порід. Дане підприємство розташоване по вул. Гагаріна. Відповідно до «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів» затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19 червня 1996р. №173, підприємство належить сільськогосподарських підприємств тваринницьких великої рогатої худоби та поділяється на два підвиди:

-державні та колективні підприємства по вирощуванню відгодівельного та ремонтного молодняка з поголів'ям до 1000 голів (за даними анкетувань підприємств поголів’я молодняка становить 300 голів) (санітарно-захисна зона становить 200м);

-та ферми молочного та м'ясного напрямку в державних та колективних підприємствах з поголів'ям корів до 400 голів (за даними анкетувань підприємств поголів’я становить 300 голів) (санітарно-захисна зона становить 200м).

Забій тварин на території ферми не відбувається. На території господарського двору розміщені два відстійники, відстань до найближчої житлової забудови від межі ділянки в цьому місці становить 505м.

До СЗЗ підприємства потрапляють 3 садиби з розміщеними на них зруйнованими житловими будинками та 4 існуючі житлові будинки, що передбачаються до “винесення” за межі СЗЗ. Для цього генеральним планом передбачено розміщення проектних ділянок житлової забудови на території села.

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:

Ймовірні види впливу на навколишнє середовище:

- викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел, розрахункові та фактично заміряні приземні концентрації яких неповинні перевищувати значення гранично допустимих концентрацій (ГДК), та пересувних джерел забруднення, а саме викиди автомобільного, залізничного транспорту та виробничої техніки. Джерелами зовнішнього техногенного акустичного забруднення в населених пунктах є всі види транспорту (автомобільний, залізничний, авіаційний, водний), промислові підприємства, комунальні об'єкти (котельні, трансформатори, вентиляційні системи, компресорні станції і т.ін.). Для захисту житлової забудови від шуму і загазованості вздовж доріг передбачено смуги зелених насаджень шириною не менше 10м. Існуючі трансформаторні підстанції можуть бути джерелом акустичного впливу. ТП розташована на відставні більше 10 м від найближчого житлового будинку.

-  вплив на водне середовище (в період будівництва об’єктів та в процесі експлуатації) - може здійснюватись під час будівництва нових водозаборів (генеральним планом населеного пункту передбачено будівництво сверловини на півночі села. Перед початком будівельних робіт сільській раді необхідно провести усі необхідні інженерно-геологічні вишукування, дослідження щодо якості та складу води водоносного горизонту. Оцінку придатності території для розміщення населених пунктів,  промислово-цивільного будівництва та місць масового відпочинку населення потрібно проводити відповідно до критеріїв, наведених у додатку N 1 ДСанП173-96 "Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів".

Водопостачанням забезпечені вул. Козацька, частково вул.  Турбаївського повстання та вул. Гагаріна, пров. Шевченка. Господарський двір ТОВ «Глобинський м’ясомолочний комплекс» забезпечений водопостачанням від свердловини та водонапірної башти, розташованих на території господарського двору. Інші території забезпечується від індивідуальних колодязів- копажів, каналізування – на місцеві очисні споруди – септик та фільтруючий колодязь. Генеральним планом передбачається будівництво мереж водопостачання від проектної свердловини, розташованої на сході села. Генеральним планом передбачається суміщення господарсько-питного та протипожежного водопроводів (загальною довжиною 8,96 км), з розміщенням на мережі пожежних гідрантів (11 шт). Діаметр труб прийняти відповідно до гідравлічних розрахунків при конкретному будівництві. При будівництві водозабірних споруд рекомендовано технологічні та конструктивні рішення, що унеможливлюють забруднення водоносних горизонтів (використання водоносних горизонтів, які мають суцільну водоупорну покрівлю, що виключає можливість місцевого живлення з поверхневих джерел або інших недостатньозахищених підземних горизонтів). На водонапірних баштах слід передбачати пристрій для відбору води автоцистернами та пожежними машинами зі з’єднувальними головками діаметром не менше ніж 80 мм

Норму господарсько-питного водоспоживання прийнято 210 л/добу. Розрахункове (середнє за рік) добове споживання питної води населенням із систем централізованого водопостачання

Qдобт, м³/добу= 210х170=35700 л/добу або 35,7 м³/добу.

Загальний об’єм води – 83,3 м³/добу.

Витрати води на зовнішнє пожежогасіння – 10 л/с.

Генеральним планом передбачається централізоване водовідведення до очисних споруд, розрахованих на один чи декілька населених пунктів. Місце розташування очисних споруд буде визначено сільською радою додатково.

Стічні води підприємств, установ і організацій, які скидаються в господарсько-побутові системи каналізації населених пунктів, повинні відповідати вимогам та місцевим Правилам приймання стічних вод підприємств у систему каналізації населеного пункту. За невідповідності цим вимогам виробничі стічні води слід попередньо доочищати на локальних очисних спорудах.

При приєднанні каналізаційних мереж господарсько-побутових і виробничих стічних вод промислових підприємств до вуличної або внутрішньоквартальної мережі населеного пункту потрібно передбачати на кожному випуску підприємства контрольні колодязі, які необхідно розташовувати за межами підприємств, з пристроями для вимірювання витрати стічних вод та складу і концентрацій забруднень, що скидаються. Очисні споруди стічних вод виробничого підприємства пропонується розмістити поряд з територією підприємства на сході населеного пункту на відстані більше 200м до водонапірної башти на відстані 440 м до житлової забудови.

Проектом передбачається розміщення місцевих очисних споруд в західній частині села. Локальні очисні споруди повинні бути закритого типу з вивозом стічних вод за допомогою асенізаційних машин.

Водовідведення дощових вод передбачено відкритою системою із застосуванням водовідвідних канав та водопропускних труб (для пропуску води під проїжджими частинами на перехрестях). Найменші розміри кюветів і канав трапецоїдального перерізу потрібно приймати: ширину по дну 0,3м, глибину 0,4 м.

Відведення дощових вод відбувається на існуючий рельєф та до очисних споруд (водовідвідними траншеями). Вертикальним плануванням населеного пункту визначено декілька місць пониження рельєфу, де пропонується розмістити очисні споруди дощових вод (піско - та жироуловлювачі). Площа стоку очисних споруд орієнтовно складає 68,12 га.

На території села існують зони підтоплення грунтовими водами. Генеральним планом передбачено:

-проведення комплексу заходів для пониження рівня грунтових вод та відведення зливових вод;

-влаштування централізованої каналізаційної мережі;

-заборона на розміщення споруд, що можуть призвести до попадання шкідливих речовин у грунтові води (дворових туалетів, помийних та вигрібних ям, місць тимчасового зберігання відходів);

-заборона на влаштування сміттєзвалищ;

-  заборона на розміщення  трансформаторних підстанцій.

- надано рекомендації щодо проведення робіт по захисту від паводків (підсипання, обвалування, укріплення прибережної смуги рік та інше);

- щодо застосування складних штучних основ і фундаментів;

Спеціальні заходи інженерного захисту повинні містити: обстеження і постійний моніторинг стану територій щодо затоплення, підтоплення. Захист від затоплення – був розроблений за радянських часів: будівництво системи відкритих дренажних каналів. Рекомендується сільській раді провести обстеження і постійний моніторинг стану територій щодо затоплення, підтоплення.

Проектом рекомендується укріплення існуючих дренажних систем та захисних споруд для запобігання затоплення територій села.

При оцінці негативних впливів підтоплення території слід враховувати глибину залягання грунтових вод, тривалість та інтенсивність прояву процесу, гідрогеологічні, інженерно-геологічні та геокриологічні, медико-санітарні, геоботанічні, зоологічні, грунтові, агрогосподарські, меліоративні, господарсько-економічні особливості району території, що захищається.

Територія населеного пункту, за матеріалами грошової оцінки земель, перебуває у водоохоронній зоні. Водоохоронна зона є природоохоронною  територією господарської діяльності, що регулюється.

     На території водоохоронних зон забороняється:

     1) використання стійких та сильнодіючих пестицидів;

     2) влаштування кладовищ, скотомогильників, звалищ, полів

фільтрації;

     3) скидання неочищених стічних вод, використовуючи рельєф

місцевості (балки, пониззя, кар'єри тощо), а також у потічки.

     В окремих випадках у водоохоронній зоні може бути дозволено добування піску і гравію за межами земель водного фонду на сухій частині заплави, у праруслах річок за погодженням з обласним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства, та центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр. Водойми передбачаються до розчищення.

 

- порушення (руйнування) ґрунтів під час будівництва (трансформація шарів землі), руху транспортних засобів, вібрацій від процесів виробництва, які можуть підсилюватись під впливом природних чинників - вітру, дощових потоків, тощо;

- акустичне забруднення, розрахунковий граничнодопустимий рівень якого в житловій забудові не повинен перевищувати допустимий рівень шуму на території населених місць. Джерелами зовнішнього біогенного акустичного забруднення можуть бути стадіони, базари, майдани для мітингів, танцмайданчики, відкриті майданчики культурно-масового відпочинку, спортмайданчики, дискотеки, віварії, зоопарки, ринки для продажу тварин, тваринницькі ферми.  По населеному пункту джерелом біогенного акустичного впливу можуть бути:

-існуюча тваринницька ферма. Для запобігання негативного акустичного впливу передбачено улаштування СЗЗ підприємства;

- запроектовані спортивні та дитячий майданчики. Для запобігання негативного акустичного впливу передбачено відступ таких майданчиків від житлової забудови та оточення майданчиків зеленими насадженнями чагарникових порід;

Містобудівні методи захисту від шуму та вібрації повинні включати заходи із зонування території населених пунктів, раціонального планування і організації вулично-дорожньої мережі, створення санітарно-захисних зон навколо основних стаціонарних джерел акустичного забруднення.

- на соціальне середовище - створення нових робочих місць, сприяння розвитку малого і середнього бізнесу, наповнення бюджетів різних рівнів, розвиток інфраструктури регіону.

 

б) для територій з природоохоронним статусом: територій з природоохоронним статусом немає;

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення: транскордонних наслідків немає;

 

5) виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено: генеральним планом передбачається удосконалення планувальної структури населеного пункту. Основними цілями територіального планування є створення сприятливого середовища життєдіяльності і сталого розвитку села, забезпечення екологічної і техногенної безпеки, збереження природної і культурної спадщини.

у разі, якщо містобудівна документація не буде затверджена – екологічний стан населеного пункту не відбудеться залишиться на тому ж рівні з тими ж факторами впливу;

6) дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки: перевірка матеріалів Генерального плану території, розділу “Охорона навколишнього природного середовища”  на відповідність діючим нормативно-правовим документам у цій галузі. Обсяг досліджень передбачається відповідно до ст.11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку». Для розробки CEO передбачається використовувати наступну інформацію: доповіді про стан довкілля, статистичну інформацію, дані моніторингу стану довкілля, оцінку впливу на довкілля планової діяльності та об’єкту, які можуть мати значний вплив на довкілля.

Сільскій раді: проводити регулярні заміри повітря, грунту, підгрунтових вод, рівня радіаційного фону, рівня електромагнітного забруднення.

 

7) заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування:

Зважаючи на державну політику в галузі енергозбереження, забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів, при будівництві об'єктів доцільно максимально повно використовувати сучасні високоефективні екоенергозберігаючі технології та матеріали, зокрема огороджуючі конструкції з мінімальним коефіцієнтом теплопровідності, сучасні альтернативні джерела енергії, інженерне обладнання з високим коефіцієнтом корисної дії, тощо.

Також сільській раді необхідно проводити: моніторинг стану довкілля, використання земельних ділянок згідно функціонального призначення, передбаченого містобудівною документацією.

Генеральним планом передбачені наступні обмеження:

- містобудівні – генеральним планом визначено певні території з відповідним режимом використання. Власник земельної ділянки повинен використовувати її за цільовим призначенням та функціональним призначенням, передбаченим містобудівною документацією. Генеральним планом окремо визначені території інженерної інфраструктури з визначеними охоронними зонами для споруд інженерної інфраструктури, з першим поясом санітарної охорони споруд водопостачання;

- екологічні – поточні вимоги щодо охорони атмосферного повітря, водного та грунтового середовища вирішуються в рамках проектованих рішень, які мінімізують впливи на навколишнє середовище.

Сільскій раді: постійно проводити моніторинг стану довкілля, використання земельних ділянок згідно функціонального призначення, передбаченого містобудівною документацією.

При експлуатації об’єкта (МТФ) передбачені наступні обмеження:

- містобудівні – земельна ділянка площею 11 га. Цільове призначення земель: для ведення товарного сільськогосподарського виробництва – використання земельної ділянки за її цільовим призначенням; проектом визначена санітарно-захисна зона підприємства, в межах якої заборонене нове житлове будівництво;

- екологічні – поточні вимоги щодо охорони атмосферного повітря, водного та грунтового середовища вирішуються в рамках проектованих рішень під час розробки проекту реконструкції молочно-товарної ферми ТОВ НВП “Глобинський м’ясо-молочний комплекс” та під час реалізації цих рішень, які мінімізують впливи на навколишнє середовище.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8) пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку (у разі потреби у розробленні): звіт про стратегічну екологічну оцінку має відповідати вимогам ч. 2 ст. 11Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

9) орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання:    Петрівська сільська рада.

Відповідно до ст. 13 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР (з подальшими змінами та доповненнями), ст. 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI (з подальшими змінами та доповненнями), постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011р. № 555 «Про затвердження порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» (з подальшими змінами та доповненнями) проводились громадські слухання з обговорення проекту містобудівної документації, оголошення про проведення яких було оприлюднене в друкованих засобах масової інформації - газеті «Зірка Придніпров’я» від 16.11.2018 року. 20.11.2018 було проведено презентацію містобудівної документації в приміщенні Петрівської сільської ради. Зауважень від громадськості до сільської ради не надходило.


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *